Următoarele idei sunt supoziții, presupuneri despre conținutul creat în cadrul experimentului Shakespeare versus Social Media. Nu sunt ancorate în nicio informație obiectivă. Sunt ideile pe care presupun acum, la momentul scrierii acestui articol (16 iunie 2023), că le voi confirma prin derularea experimentului.
Cât timp e necesar ca să identifici ce tip de conținut creativ poți să faci?
Cred că e nevoie de cel puțin 1 lună să identifici ce tip de conținut place / atrage atenția și pe care poți să-l produci pe termen lung. La fel ca în orice, intuiesc că la început te vei simți foarte singur pentru că nu se va întâmpla nimic semnificativ. Creația cere timp.
Cum să ai mai mulți urmăritori pe social media?
Sfaturile și trucurile din online, despre cum să ai mai mulți urmăritori pe social media, sunt utile în mică măsură; nu oferă nicio informație relevantă despre cum să faci efectiv să placi celorlalți / să fii interesant de urmărit online. E ca și cum cineva ar pretinde că îți poate explica ce e carisma, iar acest lucru nu se cunoaște, e un mister. Dacă vrei să te apropii de un răspuns, e necesar să formulezi pentru tine, într-un mod foarte specific și CLAR, de ce vrei să faci conținut pe social media. Nu vei afla de pe niciun site care este scopul tău. Nu cred că e suficientă ideea că vrei să fii plăcut/ apreciat. Toată lumea vrea asta.
Scopul personal și conținutul creativ
Scopul personal, clar formulat, e absolut necesar. Cred că scopul personal poate deveni driving force, forța cu ajutorul căreia poți să produci conținut creativ pe o perioadă lungă de timp, chiar dacă nu e apreciat la început. Pentru mine, scopul e provocarea: curiozitatea arzătoare de a afla dacă pot sau nu să obțin 10.000 de urmăritori în 6 luni și de ce da, de ce nu. Simultan, vreau să aflu ce tip de creator de conținut social media pot să fiu. Mai multe despre motivația personală în curând.
Editarea video e importantă
Cheia, sau una dintre ele, cred că este editarea video. Conținutul vizualizat de un număr semnificativ de oameni pare realizat fără efort, pare că oricine poate să-l facă, dar, în realitate, e nevoie de un skill înalt de editor video și multe ore de muncă.
Trei concepte pentru conținut creativ pe social media
Ai nevoie de 1-3 concepte de conținut solide, total diferite, ca să pornești mașinăria social media. Cu cât sunt mai multe, cu atât mai bine. Dar, pe o perioadă de 6 luni, cred că poți genera aproximativ 3 concepte solide, total diferite și originale, care se pot dovedi funcționale în social media pe termen lung – dacă te ocupi în acest timp și de alte activități, precum viața profesională și personală. Supoziția susține și ideea că o altă cheie este inovația constantă. Ce cred că se întâmplă e că o idee poate să îți placă foarte mult și apare tendința de a o produce și reproduce la nesfârșit. Dar situația e o capcană pentru prospețimea creatorului și creației. Din aceste motive, cred că reperul e să inventezi, să faci și, apoi, să uiți. Pe scurt, cheia e să o iei de la capăt mereu.
Fiecare dintre ideile prezentate mai sus va fi detaliată pe măsură ce există suficiente date disponibile, pe măsură ce experimentul se derulează. Titlurile devin link-uri active atunci când public mai multe informații din datele observate.
Mulțumesc că ai citit. Hai pe TikTok să vezi ce am mai publicat 👉 @alinasunt 😉