Canalele digitale fac parte din viața noastră din ce în ce mai mult. Probabil toți ne-am întrebat la un moment dat Cum să ai mai mulți urmăritori pe social media. Mi-am propus să testez dacă se poate să obțin 10000 de urmăritori pe TikTok în 6 luni, în mod organic. Descoperă mai jos care este planul meu, cum voi derula acest experiment social media, cum să obții acces la rezultate.
Ce este Shakespeare versus Social Media?
Shakespeare versus Social Media este o cercetare exploratorie despre creația de conținut digital pentru social media, în special pentru TikTok. Experimentul social media se derulează pe o perioadă de 6 luni, iunie-decembrie 2023, colectează date pe mai multe etape, iar aici vei descoperi informații, analize și concluzii.
Ce este o cercetare exploratorie?
Cercetarea urmărește să exploreze anumite întrebări și nu intenționează să ofere soluții finale la problemele existente. Acest tip de cercetare este, de obicei, efectuat pentru a studia o problemă care nu a fost încă clar definită, iar rezultatele ne ajută să înțelegem mai bine problema.
Shakespeare versus Social Media pornește de la întrebarea: Se poate să obții 10.000 de urmăritori pe TikTok în 6 luni? Și dacă da, cum? Dacă nu, de ce nu?
Experiment social media 2023: Obiectiv General
Shakespeare versus Social Media vizează obiectivul general de a obține 10.000 de următori pe TikTok în 6 luni, iar prin derularea experimentului încerc să ofer posibile răspunsuri și pentru următoarele întrebări:
- Ce trebuie să faci să ai mai mulți urmăritori pe TikTok în mod organic?
- Care sunt metodele eficiente pentru vizibilitate semnificativă pe TikTok?
- Care dintre sfaturile și trucurile promovate pe internet funcționează?
- Câți din următorii mei sunt dispuși să cumpere produse sau serviciile mele?
- Ce înseamnă să fii creator pe Social Media? Ce implică?
- Dacă obținerea rezultatelor nu este posibilă în mod organic, cât costă să obții urmăritori pe TikTok?
Contextul din care pornește acest experiment social media va fi prezentat aici (în curând). Iar aici (în curând) voi explica de ce Shakespeare este relevant pentru obiectivele experimentului și de ce am ales să-l denumesc așa.
Experiment social media: Metodă și Tehnici
Pentru atingerea obiectivului, am creat o strategie pe care mi-am propus să o testez pe un cont personal, fără promovare plătită la început. Pe scurt, încerc să influențez algoritmul TikTok să considere conținutul pe care îl creez interesant și, în consecință, să îl promoveze organic. Conținutul creativ și rezultatele sunt documentate permanent și analizate separat, în fiecare etapă.
Află mai multe despre metodă (în curând), sau cum mi-am propus să obțin vizibilitate pe TikTok în mod organic. Sub categoria Metodă poți afla informații, precum: ce testez, cum testez, cum măsor impactul conținutului pe care îl public etc.
Valoarea adăugată: Rezultate
Este un aspect secundar dacă reușesc sau nu să îndeplinesc obiectivul general. Mi se pare mai important de observat și înțeles datele colectate de-a lungul timpului, într-un univers de conținut creativ 100% controlat:
nimic din conținutul creat și postat nu e întâmplător. În fiecare material postat e urmărit un anumit scop. Rapoartele lunare, dar și cel final, vor prezenta fiecare scop urmărit în etapele proiectului. Lunar voi prezenta rezultate și concluzii, organizate pe 2 paliere:
- tehnic
- conținut creativ
În partea tehnică sunt prezentate cifrele – datele colectate pe parcursul derulării proiectului, iar conținutul creativ arată diferențele de abordare creativă.
Conținutul pe care îl creez pentru TikTok e raportat la o regie de conținut, în lipsa unei expresii mai adecvate, ceea ce înseamnă că nimic din ce postez nu e întâmplător.
Prin tehnici la vedere și altele (pe care le voi prezenta la momentul oportun), voi produce conținut creativ cu metode și scopuri diferite.
Cum se schimbă datele în funcție de conținutul creativ se va putea observa din analiza progresului. Rezultatele finale vor fi analizate comparativ cu rezultatele anticipate. Am creat o listă de rezultate anticipate sau previziuni pe care poți să o accesezi aici.
Experiment social media: Premisa
Firele roșii ale experimentului sunt următoarele:
- conținutul creativ pe care îl creez pare întâmplător – nu este, observ ce funcționează sau nu pentru mine și încerc să înțeleg de ce.
- premisa este: dacă înțeleg în detaliu ce funcționează pentru mine și de ce, atunci pot să produc mai mult conținut din acel tip și să obțin o vizibilitate mai mare.
4 metode să urmărești simplu și ușor acest experiment social media
Deși evoluția experimentului ar putea fi interesantă de observat în fiecare etapă, este evident că experimentul va produce o cantitate însemnată de informații. Pentru observarea rapidă a concluziilor obținute prin derularea acestui experiment social media, sunt disponibile 4 mecanisme:
- Utilizarea categoriilor și etichetelor de pe pagina News. Informațiile sunt organizate prin categorii precum: Metodă, Rezultate, Tipuri de Conținut. Etichetele vizează un canal specific: TikTok, YouTube, Facebook etc
- Raport lunar pe care îl primești prin înregistrare mai jos.
- RAPORTUL FINAL al proiectului, pe care îl vei primi în decembrie 2023, pe email.
- Poți să observi experimentul în mod direct, prin conținutul pe care îl creez și îl public pe TikTok 👉 @alinasunt.

Datele tale nu vor fi folosite în niciun alt scop, în afară de a te informa despre evoluția acestui experiment social media.
Mulțumesc că ai citit. Urmărește-mă pe TikTok 🙂 Pe curând!